Recenze knihy Venkovská svatba

Plánujete svatbu na venkově? Pak jistě chcete dekorace, zábavu i hudbu tak, jak to má na správné venkovské svatbě být. Román pro ženy Venkovská svatba od Barbary Hannay je romantický příběh ženicha a nevěsty, kteří se také rozhodli pro svatbu snů na venkově. Jak jejich vdavky nakonec dopadnou?

Venkovská svatba. Klasika venkovanů, kde nesmí chybět kostelík vyzdobený až ven květinami, svatebčané i ženich, stojící před oltářem. O takové romantice sní i ženy z velkoměsta. Není divu, že téma venkovská svatba se objevuje stále ve vyhledávači českého internetu. Plánujete i vy svatbu ve venkovském duchu? Odreagujte se od každodenního plánování, rezervování nejrůznějších rekvizit až po zkoušky šatů. Román pro ženy Venkovská svatba od Barbary Hannay vás nechá nahlédnout do příběhů dvou svateb, dvou zlomených srdcí a druhé šanci.

Flora Drummondová se vrací do Burraley, aby zahrála s kvartetem na svatbě svého nejlepšího přítele z dětství Mitche. Jenže stále nemůže zapomenout, že kdysi byla do tohoto pohledného ženicha bláznivě zamilovaná. Přijede na místo a na první pohled je vše tak, jak má na pravé venkovské svatbě být: kostelík vyzdobený květinami, netrpěliví svatebčané, nervózní ženich postávající před oltářem… jen nevěsta chybí a vypadá to, že si svatbu na poslední chvíli rozmyslela.
V tom samém kostelíku se před padesáti lety konala podobná svatba s podobným příběhem zrady a zlomeného srdce. Hattie, nevěsta, která tenkrát zmizela, se po letech vrací zpátky na místo činu. Minulost i přítomnost se setkávají v tomto jediném okamžiku v kostelíku v Burralee a budoucnost dává novou šanci všem, kteří se tu sejdou… dávným i novým přátelům, aby si navzájem pomohli zotavit se z křivd. Kniha nás zavede do krásné krajiny plné zelených kopců
severního Queenslandu a rušné ulice Šanghaje v předvečer druhé světové války. To jsou ony místa, kde se odehrává romantická sága vyprávějící o dvou ztracených a znovunalezených láskách. Sága, v níž hrdinové hledají odpovědi na otázky: Dokážeme se přenést přes bolestnou ztrátu? Není už příliš pozdě na nový začátek?

Created with Sketch.