Časté dotazy

Kdy a jak Vás mohu kontaktovat?

Jsme pro vás k dispozici od pondělí do pátku v čase 9 -17 hod.

Email: info@gregorevent.cz

Tel. číslo: +420 775 025 800, pokud telefon nebereme, zavoláme zpět.

Adresa provozovny: Hlavní 54, Hluk 687 25, domluvte si prosím předem schůzku přes email nebo telefon.

Jak si mám vybrat potah na židle?

Typ potahu vybírejte pozorně. Pokud si nejste jisti druhem potahu na židle, zašlete nám fotografii židle na info@svatebni-potahy.cz nebo uveďte její rozměry: délku židle od topu po zem, délku opěradla, šířku opěradla, šířku a hloubku sedáku, a my vám poradíme.

Můžeme vám také zaslat na požádání vzorek potahu k vyzkoušení zdarma.

Kdy si mám dekorace zarezervovat?

Potahy a další dekorace doporučujeme zarezervovat co nejdříve, abychom mohli na daný termín zaručit volné kapacity.

Jak mohu provést rezervaci?

Vložte si dekorace do košíku na našem webu a vyplňte objednávkový formulář. Jako datum rezervace se uvádí den konání akce.

Anebo

Pošlete email s informacemi potřebnými do smlouvy o pronájmu:

Datum konání akce
Vybrané dekorace
Jméno pronajímatele a adresa trvalého bydliště či sídla
Adresu doručení, pokud je jiná
Telefonní kontakt na osobu, která bude zásilku přebírat
Číslo účtu pro vrácení kauce (vracíme max. do 3 týdnů)

V obou případech Vám bude zaslána smlouva o pronájmu a další instrukce.

Vybíráte zálohu předem?

Zálohu předem vybíráme pouze při objednání party nábytku (židle, stoly apod.), a to ve výši 50% z ceny nájmu. Týden před konáním akce se pak doplácí zbytek ceny nájmu. V jiných případech zálohu předem nevybíráme.

Co je to vratná kauce a kdy mi bude vrácena?

Vratná kauce se platí společně s cenou za pronájem dekorací a slouží k případné úhradě ztráty nebo poškození dekorací. Po vrácení a kontrole dekorací Vám kauci pošleme na bankovní účet, a to v rozmezí 1-3 týdny maximálně.

Kdy mi dekorace přijdou?

Potahy a další svatební a slavnostní dekorace odesíláme zpravidla v úterý a ve středu před akcí, není li domluveno jinak. Zásilky se doručují na druhý den, tj. ve středu či čtvrtek.

Osobní odběry probíhají každý čtvrtek. Prosíme, buďte dochvilní. Děkujeme.

Jak mám zásilku vrátit?

Způsob vrácení dekorací si zvolíte předem, můžete využít kurýra GLS, který u Vás zásilku vyzvedne. Anebo pošlete poštou na adresu David Gregor, Hlavní 54, Hluk 687 25, tel. 775025800.

Potahy a dekorace je nutno vrátit rozvázané, poskládané, suché a bez závad osobně nebo odesláním dopravci ihned v pondělí po akci. Čistírna je již v ceně půjčovného, tedy se vrací vše použité, nemusíte prát. Zásilky vždy posílejte doporučeně. Svoz zásilky po akci, který nabízíme prostřednictvím Gls, není automatický. Pokud máte zájem o tuto službu, informujte nás o tom např. poznámkou v objednávce nebo emailem.

Zásilky vždy posílejte nazpět jménem, pod kterým jste si je objednali. Nelze podle obsahu dohledávat, od koho zásilka přišla. Děkujeme za pochopení.

Co když dekorace ztratím nebo zničím?

Pokud si jste vědomi poškození nebo ztráty dekorací, informujte nás prosím na email anebo telefon. V případě poškození dekorací bude snížena vratná kauce podle míry poškození. Bližší info píšeme do zprávy pro příjemce při odesílání kauce na účet.

Created with Sketch.