Kdy a jak Vás mohu kontaktovat?
Jsme pro vás k dispozici od pondělí do pátku v čase 8 -15 hod.
Email: info@gregorevent.cz
Tel. číslo: +420 775 025 800, pokud telefon nebereme, zavoláme zpět.
Adresa provozovny: Hlavní 54, Hluk 687 25, domluvte si prosím předem schůzku přes email nebo telefon.
Jak si mám vybrat potah na židle?
Typ potahu vybírejte pozorně. Pokud si nejste jisti druhem potahu na židle, zašlete nám fotografii židle na info@gregorevent.cz nebo uveďte její rozměry: délku židle od topu po zem, délku opěradla, šířku opěradla, šířku a hloubku sedáku, a my vám poradíme.
Můžeme vám také zaslat na požádání vzorek potahu k vyzkoušení zdarma.
Kdy si mám dekorace zarezervovat?
Potahy a další dekorace doporučujeme zarezervovat co nejdříve, abychom mohli na daný termín zaručit volné kapacity.
Jak mohu provést rezervaci?
Vložte si vybrané dekorace do košíku na našem webu a vyplňte objednávkový formulář. Jako datum rezervace se uvádí den konání akce.
Anebo
Pošlete email s informacemi potřebnými do smlouvy o pronájmu:
Datum konání akce
Vybrané dekorace
Jméno pronajímatele a adresa trvalého bydliště či sídla
Adresu doručení, pokud je jiná
Telefonní kontakt na osobu, která bude zásilku přebírat
Číslo účtu pro vrácení kauce (vracíme max. do 3 týdnů)
V obou případech Vám bude zaslána smlouva o pronájmu a další instrukce.
MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 400,-Kč BEZ DPH.
Vybíráte zálohu předem?
Zálohu předem vybíráme pouze při objednání nábytku (židle, stoly apod.), a to ve výši 50% z ceny nájmu. Tato záloha je nevratná, ale lze ji přesunout na jiný termín či na jiné jméno objednatele. Týden před konáním akce se pak doplácí zbytek ceny nájmu buďto převodem nebo hotově.
Zálohu na jiné dekorace, než nábytek, nevybíráme.
Přišla vám moje platba převodem na účet?
S ohledem na velké množství objednávek zpravidla neinformujeme každého zákazníka o přijetí jeho platby na náš účet. Náš systém neumí rozesílat automatické informace o přijetí platby. Nicméně pokud platbu neobdržíme do data splatnosti uvedeného na faktuře, informujeme vás o tom, že platba přijata NEBYLA.
Co je to vratná kauce a kdy mi bude vrácena?
Vratná kauce se platí společně s cenou za pronájem dekorací a slouží k případné úhradě ztráty nebo poškození dekorací. Po vrácení a kontrole dekorací Vám kauci pošleme na bankovní účet, a to v rozmezí 1-3 týdny maximálně. V případě osobního odběru vratnou kauci nevybíráme, případné poškození se hradí ihned po vrácení a kontrole.
Kdy mi dekorace přijdou?
Potahy a další svatební a slavnostní dekorace odesíláme zpravidla v úterý a ve středu před akcí, není li domluveno jinak. Zásilky se doručují na druhý den, tj. ve středu či čtvrtek.
Sledování zásilky https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek
Osobní odběry probíhají každý čtvrtek. Prosíme, buďte dochvilní. Děkujeme.
V zásilce chybí faktura?
Faktury netiskneme a nepřidáváme do zásilek, šetříme přírodu i náš čas. Vždy ale máte od nás k dispozici vlastní vytištěnou smlouvu o pronájmu a fakturu Vám rádi po vyžádání zašleme na email. Pakliže je objednávka vedena na firemní údaje, tak fakturu automaticky posíláme na email.
Jak postupovat, aby nedošlo k poškození dekorací?
Tvarované potahy je potřeba na židli předem vyzkoušet a pokud hrozí díky tvaru a velikosti židle roztržení tvarovaných potahů, pak doporučujeme použít raději univerzální potahy vhodné na všechny druhy židlí. Potahy je také důležité na židle správně instalovat. Níže uvádíme příklady činností, které z naší praxe nedoporučujeme provádet v souvislosti s našimi půjčenými dekoracemi.
Potahy, ubrusy, stuhy a další půjčené dekorace
- nikdy nepropichujte žádnými ostrými předměty
- nestříhejte
- nesešívejte
- nepoužívejte u otevřeného ohně
- neutírejte jimi polité stoly či zem
- nepoužívejte žádná barviva
- prskavky a kouření nedoporučujeme
- čerstvě nalakované parkety v sále nedoporučujeme kombinovat s potahy na židle
Jak mám zásilku vrátit?
Způsob vrácení dekorací si zvolíte předem, můžete využít kurýra GLS, který u Vás zásilku vyzvedne. Cena této služby je 220,-Kč vč. DPH. Anebo pošlete poštou nebo jinou přepravní společností na adresu David Gregor, Hlavní 54, Hluk 687 25, tel. 775025800. Zásilku je potřeba odeslat takovým způsobem, aby dorazila do druhého dne od odeslání. V případě osobního odběru se termín vrácení vždy domlouvá osobně při odběru.
Pro vrácení zásilek nepoužívejte nikdy službu Zásilkovna.cz! Odevzdání zásilky na výdejním místě této služby neznamená její odeslání.
Potahy a dekorace je nutno vrátit rozvázané, poskládané, suché a bez závad osobně nebo předáním dopravci ihned v pondělí po akci. Čistírna je již v ceně půjčovného, tedy se vrací vše použité, nemusíte prát. Pokud ale při použití došlo k navlhčení dekorací (polití, déšť atd.), je nezbytně nutné dekorace před zabalením nechat dokonale vyschnout. Zejména v teplém počasí totiž může dojít ke vzniku plísní, pokud je obsah zásilky zabalený vlhký / mokrý.
Zásilky vždy posílejte doporučeně s doručením na druhý den od odeslání, pokud nemáte sjednaného našeho kurýra pro vyzvednutí zásilek po akci.
Zásilky vždy posílejte nazpět pod jménem, kterým jste si je objednali. Nelze podle obsahu dohledávat, od koho zásilka přišla, pokud je na ní uvedeno nám neznámé jméno. Děkujeme za pochopení.
Co když dekorace ztratím nebo zničím?
Pokud jste si vědomi poškození nebo ztráty dekorací, informujte nás prosím na email anebo telefon. Dekorace jsou při vrácení obratem přesunuty do naší prádelny, kde jsou postupně kontrolovány a přepočítávány. V případě poškození dekorací bude snížena vratná kauce podle míry poškození. Pakliže nějaké dekorace chybí, informujeme emailem s prosbou o dohledání. Bližší info pak píšeme do zprávy pro příjemce při odesílání snížené vratné kauce na účet.